Helgen i korthet!!

Fortfarande förkyld men väldigt mycket bättre iallafall så det är sååå skönt!!

Fredag: Jag och bellen tog en ganska lugn dag med en promenad och massa bus..T kom hem och vi åt middag och gick in i bastun för att bli friska..några stärkande öl på det och man mådde genast bättre..sov dock som en kratta pga hosta var tom tvungen att kräkas av all hosta. Vaknade sur och tvär 5.30 av att en galen 8 månaders drar mej i håret och blåser spott i nyllet. Gick ner med henne en timme sen tog T över och jag fick gå å sova bort all irritation,,berodde nog främst på att jag typ sovit 2 timmar!!Med nya krafter så försökte vi handskas med vår dotters otroligt fina beteende har ingen aning om vad det tog åt henne igår men hon var omöjlig skrek och levde om som hon i princip aldrig gör annars...kände inte igen henne!! Hon somnade vid 8 och sov till 6 imorse utan uppehåll och var den vanliga glada,fina och gosiga unge. Idag söndag var moffa här och hälsade på då han jobbade nästgårds..bellen var i sitt esse och charmade som aldrig förr. Vi åkte ut allihop till båten och pillade lite där. Den kan nog bli körduglig trots mina aningar om ett enda pengaslukande monster men det blir nog trots allt ordning på den oxå!!
Nu sitter jag med slingfärg i håret och hoppas på att bli snygg...ja hoppet är ju det sista som lämnar en människa har jag hört hahahaha...har lite dålig kroppsdag idag!!!
I morgon ska det nog bli en ordentlig runda med vagnen om vädret tillåter kanske en tur runt sjön om man kan ta sig runt med vagn??Måste kolla det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0