Onsdag morgon

Fick lite sovmorgon idag lillan vaknade fösrt vid halv åtta och satt och lekte en stund i sängen innan hon tröttnade och kastade nappen i golvet för hon trodde att jag sov så hon brukar göra så för att säga att "här e jag.. jag e vaken nu" ganska charmigt faktiskt skönt att slippa vakna av ett skrik.

Satt en bröd deg alldeles nyss får se om det blir ätbart. Vädret suger idag så det blir en kort prommis och sen innelek. Lillan uppskattar mer att stå vid bordet å banka än att sitta i vagnen.

Kom igår på att när vi åker till finland så måste vi ju ha med bilbarnstolen å inte bara vagnen som jag fick för mej först så jag måste ringa sas och kolla hur tusan man gör för att ta med båda...kan man cheka in allt???


Lillan roar sig med att tugga/suga på remmarna till en liten väska...ser verkligen aptitligt ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0