Tisdag

Tisdag hela dagen...å dagen har varit lååååång. Bellan vaknade kl 13 idag och somnade vid halv åtta nu på kvällen hon var lagom grinig och strulig!!!Men nu sover prinsessan gott iallfall å mamma och pappa snorar om vartannat men hon har klarat sig bra än så länge så jag hoppas att det inte dyker upp nåt lagom till helgen!!

Blir inte mycket gjort nu när jag e sjuk man vågar sig knappt ut så att man inte smittar ner hela världen..usch och fy för basilusker!!!
Blev lite nostalgisk tidigare idag då jag tycker tiden baar har rusat iväg...min lilla lilla bebis kryper, har fått 2 tänder, reser sig mot möbler och klarar att gå längs bordet i vardagsrummet å jag tycker att hon precis föddes..tänk att hon har varit såhär liten och nykläckt!!!Bara nån timme gammal på bilden...




Å här sitter lillan å rafsar i bokhyllan 8 månader senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0