Bellen sover å jag vill skjuta mej

Neg neg neg känner mej så negativ att jag skulle kunna skjuta skallen av mej...solfan skiner så fint å det enda man ser är hur skitigt det är inne när strålarna letar sig in genom skitiga rutor och avslöjar precis vartenda dammkorn i hela kåken..Blää

Efter mycket om och men så sover nu lillskrutt..hon har lite för mycket på gång för att hinna detta tycker hon nog själv så det slutade med att hon hasade runt på golvet med tårarna rinnandes nedför kinderna men sova det kan man inte när det går att sno kattens leksaksråtta.

Har återigen kommit på hur vidriga männsikor det finns i världen inte i min direkta närhet men strax utanför..fan att jag inte kan släppa hennes jävla kommentarer om hur jag är som mamma..vart/när och hur mitt barn äter , hur länge jag ska amma osv...tänker fan amma bellen tills hon börjar högstadiet bara för att jävlas..ska sätta mej på trappen utanför denna människas dörr å dra fram pattarna när isabelle e 5 år. Då får hon nåt att snacka skit om haha. Å det värsta är att man varje jävla gång enbart e tyst och inte kommer med nåt tillbaka utan kommer på detta i efterhand...har så god lust att typ kommentera deras barns underutveckling, storlek varför hon inte ammar men tänker fan inte sjunka till d en nivån...Helt ärligt ska mitt barn aldrig i helvetet leka med deras unge fy fan då blir det väl ännu mera bajssnack!!Undrara om männsikan i fråga ens är medveten om hur kommentarerna kan såra en in i själen????

Dagens bild på min vackraste bebis...som e normal haha, trots brist på hår!!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Gumman, du ska amma så länge du känner för det och det har ingen annan nått med att göra. Efter Moas 6 månaders dag fick jag börjar höra hur länge till jag skulle amma henne. Jag svarade att jag tänkte amma henne så länge det känns bra för henne och mig. Ingen som har med det att göra. Att amma är alltid den bästa starten man kan ge sitt barn! Amma på! Skit i vad folk tycker. Följ hjärtat!

Du är stark, skitsnygg och en jättebra mamma! Låt ingen säga nått annat!



Puss!

2010-03-13 @ 15:26:03
URL: http://carinaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0