Bulan



Idag fick jag hjärtstillestånd x 100...vi låg å mös i sängen när bellen plötsligt kastar sig mot nattduksbordet efter min mobil...jag hinner inte få tag i lillan som drattar rakt ner i golvet med pannan först vilket skrik det skar igenom hela kroppen blev så satans rädd att jag nästan kissade på mej i ren förskräckelse...
Efter några sekunders gråt var hon glad igen men då såg jag hur hornet började växa i pannan på henne försökte kyla ner men hon hatar att ha saker i ansiktet så det var bara att låta bli. Ringde tommy i rena paniken men han var lika lugn som vanligt så jag ringde sjukvårdsupplysningen å dom sa samma sak som jag innerst inne visste å samma som tommy sagt som jag tydligen hade lärt honom..
I fallet hade ungen faktiskt fått med sig min mobil som låg i flera delar på golvet..imponerande!!!
Än så länge mår hon prima röjer runt med gåstolen å har ätit utan problem å även tagit en kort powernap...men barn ska ju vila efter en sån här grej men det har nog isabelle missat men jag e bara glad över att hon e som vanligt...eller inte riktigt ungen har börjat krypa nu på morgonkvisten 7 månader och 1 vecka gammal!!!Eller krypa kanske e å ta i hon går på händer och fötter..knäna använder hon i vilopausen haha!!




Hornet gick inte å fånga så bra på bild men sticker ut en bit från huvet...stackars bellen men hon e ju som sagt glad ändå....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0