Fredagsmys

Sitter i soffan sjukt avslappnad efter 2 glas vin å bastu..va länge sen vi använde bastun men idag var det dags igen va verkligen jätteskönt!!Bellen somnade vid 8 å sover som en stock fortfarande..hon sov bara middag i 20 min på eftermiddagen men hon lyckades hålla sig vaken ändå till vanlig läggtid ändå!!Hon har haft lite feber idag stackarn å lite snorig men hon verkar inte må sörskilt dåligt.

Vi tog bussen ner till centrum på förmiddan för att lämna tillbaka en film "luftslottet som sprängdes" den var verkligen sevärd, älskar böckerna och filmerna också. Noomi Rapace gör verkligen sin rollfigur rättvisa hon ser ut och agerar precis som jag sett det framför mej när jag läste böckerna...ingen besvikelse här inte. Annat var det med "snabba cash" förstår inte alls hur nån som inte läst boken kan överhuvudtaget få grepp om filmen..det var en besvikelse.

Käkade en jättegod middag gjorde lasange och vitlöksbröd..höll på att komma ut ur öronen på oss båda. Bellen åt gröt som hon blåste ut i mitt ansikte..charmigt värre men allt som ens bebis gör e ju gulligt haha!!!

Ska snart gå å sussa ska kolla klart på "The animal" som man aldrig sett förrut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0