Helgen

Helgen som var gick som vanligt alldeles för fort...

Fredag så var det slappardag med pizza middag. Inte mycke som hände!!

Lördag var det barnkalas alltså full rulle i 180 å jag var helt slut efter 1 timme å tommy var inte helt kry så vi var inte kvar så länge..hur kan barn ha så mycket energi??Gick hem och sov en stund innan vi åkte till pappa och käkade väldigt god middag som hans tjej gjort..kyckling i kökosmjölk med ris. Drack lite vin för en gångs skull det var verkligen gott..fick nog nästan i mig en hel flaska. Vaknade lite torr i truten igår men ingen större fara..åkte iväg till båten för att försöka röjja av lite snö men det var väl ingen större idé eftersom det strax efter började ösa ner helvetesflingor igen.
Vidare till arninge för att inhandla en vår overall till lillan hittade en perfekt som tyvärr bara fanns i jätterosa men det fick bli den ändå..

Hittade även en sjukt gullig hoodtröja också på Lindex som jag var tvungen att köpa...

Idag så var vi uppe med tuppen..bellen tyckte att det var färdigsovet vid fem men jag lyckades hålla henne kvar i sängen till halv sju iallafall..bättre än ingenting men nu har hon somnat igen å en annan sitter vaken å e seg å svart under ögonen..men det gör inget för hon e det finaste som finns så jag är gärna svart under ögonen resten av livet om det skulle vara så!!!
Inag direkta planer för veckan utom 8 månders kontroll på torsdag..hoppas vi blir godkända haha..men det tror jag inte blir några problem med tanke på fröken utveckling just nu. Hon tror att hon kan gå så hon reser sig mot något vände sig om och försöker knata iväg vilket inte går så jättebra men krypande sitter i ryggmärgen nu så hon far runt i hela huset med sin minst sagt speciella stil.
Måste ta lite kaffe nu...over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0