Helgmys

Blev så jätteglad när jag loggade in här för jag har vunnit en tävling har aldrig hänt tidigare..
Jippi nu ska jag köpa en urfin klänning till lillskruttan på My Own Style där hade dom jättefina saker!!

Gårdagen blev en lugn fredag..hade planerat att dricka lite bubbel framför tv men orkade inte öppna flaska å tog en öl istället men det var också gott. Snabbmiddag i form av hamburgare och sen soffmys..eller jag mös och dom andra 2 sov!!
Vaknade vid 9 tiden idag tommy gick upp vid halv sju med bell så att jag fick sova...Tack för det!!
Åt mysfrukost och sen packade vi oss in i bilen och åkte till båten där det skulle mätas lite inför tältbygget som just nu påbörjas, vidare till arninge där grejerna köptes och sen tillbaka till båten å lämna av allt.
Hem igen och äta lunch passade också på att provbaka i mina silikonformar som jag har varit lite anti till innan men dom var verkligen skitbra..nu väntar jag på en vakensignal uppifrån sen blir det till att börja med middan..
Lövbiffsrullar fyllda med rödlök, paprika och philadelfia ost och chokladfondant till efterätt!!!Nu vaknande lillan!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kanske ska ta o provbaka i mina sillisar ja oxå. Fick nämligen rosformar av fam Huldt igår...

2010-03-28 @ 11:04:58
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0