Livet återvänder

Japp nu börjar det vända..börjar känna mej som en människa igen å inte en påse skit. Näsan rinner fortfarande men nu kan jag åtminstone andas utan att behöva stå upp.
Isabelle har haft en riktig vaken natt vilket är ganska ovanligt men jag tror det händer mycke i hennes kropp nu så att hon har lite svårt att koppla av ordentligt. Hon har vaknat 5 gånger i natt å 20 över 6 hade hon sovit klart för idag så det var bara att kliva upp så hon nu får leka av sig och förhoppningvis kan somna en stund lite senare..ungen e verkligen totalt sjövild klättrar på allt hon kommer åt å skriker rak ut i ren frustration när hon inte lyckas med det hon försöker göra..
Dagen kommer att spenderas i lunets tecken så hoppas jag att jag är riktigt fit for fight imorgon!!!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

jahaja! ngt som går dårå...

vår herre vakna 23.47, 01.00, 03.10, 04.58, 05.30 och hade sovit klart kl 06.50! mkt spännande natt här också!

nu e han sur på livet och vill inte alls slappa i soffan

2010-03-10 @ 09:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0