Lugnet

Bellen sover som en stock..hoppas på en bättre natt inatt men det tror jag hon har sovit middag ordentligt idag så då brukar hon sova bättre på natten sen. Ägnat min tid åt att lägga in räkningar verkligen kul men nödvändigt..lika bra att göra det direkt när domkkommer istället för att samla på hög.

Tommy håller på med listerna i köket det blir verkligen skitasnyggt,,snart så e verkligen hela huset klart endast målning av listerna å en väggstrykning kvar nu.

Mår bara bättre och bättre så jag hoppas att jag e helt bra imorrn då blir det prommis till centrum å kompletteringshandla lite innan middag..å sen behöver man ju faktiskt röra lite på sej efter dessa latveckor!!

Började läsa en sjuk bra bok igår Invasion av dean koontz, älskar hans böcker. Svåra att beskriva handling i dessa men ofta handlar det om konspirationer, misslyckade militäroperationer å psykets inverkan. Denna handlar om en invasion av utomjordingar som försöker utplåna mäskligheten med hjälp av vädrets makter..påminner lite om hur världen ser ut just nu med mycket snö där det vanligtvis inte snöar, jordbävningar och översvämningar..detta gör mej ganska rädd!!!E riktigt harig tror att jordens undergång e nära......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0