Måndag

Vaknade halv 6 imorse av tommys klocka och upptäckte att det kändes som jag kissat på mej mycket angenäm känsla..det var inte kiss utan det var blod!!!Glömt att man som kvinna har något som kallas mens..har inte haft nån sen oktober 2008 så jag var inte beredd helt enkelt!!

Helgen har varit bra..lördag så var vi å handlade lite på barnens hus bland annat presenter till grannarnas barn som har 1 och 3 års kalas på lördag och sen till kusinerna även om den ena inte fyller förräns i november men lika bra å ha det klart!!Köpte också en grind till trappan då lillan numera kryper som en tok och ställer sig och klättrar mot allt å trappan är extra rolig att kräla i!!Grinden var uppskattad från hennes sida nu kan hon stå å skaka galler å skrika längst ner..men fan vad dyra dom e 1000 spänn för en grindjäkel. Men nu e den på plats iallafall så det inte händer några olyckor!!

Söndagen spenderades på stockholmsmässan där det var båtmässa..hittade en billig och funktionell liten båt för ynka 3175000 kr som jag gärna skulle köpa haha..vi var där med pappa som bellen hade fullt upp att charma. 5 timmar gick vi runt med 2 stopp för proviantering. Bellen var så duktig å satt på tommys axlar å skrattade  met hela tiden..ett gnäll på hela tiden å det var för att jag fällde ryggstödet i vagnen för mycke, väl i bilen däckade liten omgående och sove i mer än 1 timme så vi passade på att åka förbi vår lilla båt och kolla om den överlevt vintern..det hade den!!Kom hem vid 6 tiden å då satte tommy igång å baka kladdkaka så det blev våran middag. Jag passade på att samla all veckans tvätt å sätta igång med den..har bestämt att måndag blir min tvättdag sen rör jag inte eländet förrän exakt 1 vecka senare. I säng vid 9 å däckade till wallander..vaknade vi 1 tiden av att katten jagade en leksaksråtta under mitt täcke, tack för det krister!
Bellan sov från 8-6 så det var helt godkänt tycker jag!!!

Ska iväg å handla lite fikabröd när liten vaknat å sen bär det av till O och V för lite lek och fika..ja å lite skitsnack oxå förstås!!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

diggar din bloggdesign ;o)

2010-03-15 @ 12:09:09
URL: http://fruginsby.blogg.se/
Postat av: Mickis

pst Lättare att planera in nr två nu när du vet när ni ska köra på ;o)

2010-03-15 @ 12:09:48
URL: http://fruginsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0