Myskväll


Jag å lilla busfröt!!

Somnade tillsammans med lillan och vaknade när tommy kom hem vid 5 tiden..han tog skruttan som vaknade och gick ner och lagade mat medan jag låg kvar en stund kände mej helt trasig efter natten som var..brukar kunna hålla mej pigg fram till 3 -4 tiden på eftermiddagen men sen spårar det ur!! Käkade och gick ut en sväng med vagnen för att lufta oss. Skickat iväg en kort liten text till en tjej som skriver för mama och bilden ovanför hör till den skulle vara kul om hon kan ha användning av det jag skrivit..fick frågan av henne om vad vi grälar om på semestern..så jag beskrev våra dilemman inga större sådana men dock lite oenigheter!!
Nä ska nu kolla på halv åtta hos mej..bästaste programmet för en sliten morsa!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Världens finaste!!!!

2010-03-28 @ 11:03:00
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0