satans förbannade skit

Trodde verkligen att jag var på g att bli frisk men icke...snoret rinner som aldrig för å hjärnan e helt uppsvullen fy satans helvete..men en ljuspunkt är iallafall svenska hollywoodfruar. Dom e verkligen sjukt sköna dessa ladies..särskilt anna anka som inte fått ett redigt pök på 7 år så nu e hon på jakt å vill inte ha pungkulor som hänger ner till knäa som tydligen mr anka har..fy bubblan va snubbigt att tänka tanken på den där gamla saggiga gubbsnoppen mr anka måste ha..blä!!!Hon e ju bra skön som kan kläcka dessa kommentarer.

Å maria montazami måste man ju bara älska med alla sina tofsar å sin släpiga röst,,hon e ju inte helt 100 men förjäkla skön typ, verkar urmysig å snäll som en liten mupp som man vill ta hand om å stoppa i fickan å ta med hem.

Tommy snarkar som vanligt här brevid funderar på att tvinga honom att vara hemma med bellen imorgon så att man kanske kan ta igen sig å bli ordentligt frisk nu. Bellen har hållt igång i 180 som vanligt kryphoppar fram över hela nedervåningen. vill helst inte sitta på sin matta å leka utan springa runt köksön i gåstolen eller hållandes i mina händer men hon har så bråttom att hon sladdar å slirar genom kurvorna...ser helt muppigt ut!!

E faktiskt fortfarande lite upprörd över råden från järnaffären kanske e min negativa energi som straffar mej nu haha..fast en positiv sak var att jag pratatde med en sjukt trevlig människa på klarna idag..beställde en film för ett par veckor sen å det var ingen faktura med så jag tänkte att den dyker väl upp..men ingen har kommit så idag ringde jag å fick reda på att den var utskickad å förfallo datum var för en vecka sedan..mysigt tänkte jag nu blir det påslag på fakturan men denna fina männsika vid namn josefin flyttade fram datumet till 11 mars å sa att hon mailar den istället..5 min senare är den i inkorgen tillsammmans med ett trevligt litet mail där jag önskades en trevlig dag..finns hopp om männskligheten, verkligen rätt person på rätt plats!!!
Nä nu ska jag kolla klart på "fruarna"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0