Trött

Sovit som en kratta inatt å det hjälpte inte att klockan skulle ställas fram..kollade mej i spegeln å såg verkligen ut som en påse skit!!Var faktiskt lite bakis oxå efter 2 små glas bubbel och 3 33 cl öl..hur det nu är möjligt eftersom dom dracks under en period på 7 timmar men men kroppen är väl inte van!!
T är iväg och agerar flyttgubbe och bellen sover middag så jag sitter å gluttar på tv..älskar alla program på söndagseftermiddagarna hahahaha..

Idag skulle min kära mamma fyllt 56 år men tyvärr så finns hon ju inte med oss längre..helt sjukt att det snart är 7 år sen hon somnade in känns fortfarande som att det var typ 2 veckor sen. Önskar att hon kunde vara här och få träffa sitt barnbarn men jag tror att hon finns här iallfall men inte kroppsligt. Känner ofta hennes närvaro och jag hör hennes röst inuti mej när jag behöver råd. Ska åka till graven senare ikväll och sätta en bukett med gula rosor som var hennes favoriter..tycker verkligen att det är skitjobbigt att vara där för då blir allt så verkligt på något sätt att min lilla mamma inte finns med oss längre!!Hoppas fortfarande att hon ska stå utanför dörren eller ringa så att jag kan få höra hennes röst på riktigt men det vet jag ju aldrig kommer att hända men vi kommer att ses i himlen när den dagen kommer för då vet jag att hon står där och väntar på mej!!
Tycker att det är så orättvist att livet ska behöva ta slut så tidigt när det fanns så mycket kvar att leva för men hon kämpade in i det sista med alla smärtor men när Gud har bestämt sig för att ta hem en ängel så kan man inte stå emot...hon kanske behövdes någon annanstans för att spida värme. Men vi får vara glada att hon inte har ont längre och att hon mår bra där hon är nu. Älskar dig mamma!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sitter här med tårar längs kinderna o minns tillbaks på tiden då N fanns hos oss o spred en massa glädje ibland oss... Å jag är som du säker på att hon är med oss var dag...

Önskat att hon hade fått träffa våra små..



Saknar dig, älskade Nettan...

Hoppas du har det bra där du är idag!!!

2010-03-28 @ 18:16:25
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Carina

Så fint skrivet gumman!

Kram

2010-03-28 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0